Friss topikok

Donor ( vajon miért?)

Többek észrevételére közlöm az oldalnak Dodorhoz semmi köze csak a nevünk hasonló független attól hogy ismerjük egymást.Még a motorján sem ültem mielött bárki hatalmas összefonódásokat sejtene a háttérben. Továbbiakban valaki szeretne valamit megtalál privátban a lovasiandras@hotmail.com címre küldött levelével. A híreket nem mindet én írom viszont igyekszem a nap legérdekesebb híreit válogatni amik esetleg érdekelhetik a jelenlegi napi "kemény" 150 fő érdeklődőt.

2009.07.30. 16:48 A DONOR (törölt)

Megjött-él !

Bitti hazatért a Man-szigetről

 

Üdv Mindenkinek!

Megérkeztem a világ legcsodálatosabb szigetéről, végre először az év eleji itthoni csúcsformámat sikerült átmentenem egy komoly világversenyre is.

dsc_7528

Sikerült egy nagy álmom, superstockban és a legfontosabb kategóriában is a top harmincban végeznem, kategóriánként közel nyolcvan indulóból.

kep

A stock 29. helyemmel és a senior TT –én elért 26. helyezésemmel megkaparintottam 2 bronz replika szobrot és nagyon nagy elismerést vívtam ki a szigeten és az angol sajtóban valamint a tv-ben is. Ez a két helyezés örök tagságot biztosít a TT-n való bármikori indulásomhoz. Büszke vagyok rá, hogy a többszörös világbajnok Valentino Rossi is elismerően nyilatkozott erről a veszélyes, ugyanakkor határtalan élvezetet jelentő viadalról. Köszönöm a rengeteg barátnak, akik nélkül ez az eredmény nem jöhetett volna létre, a TT szurkolóknak szintén óriási köszönet nagyon nagy erőt adtak és meg szeretném őket nyugtatni, hogy jövőre is szurkolhatnak nekem ezen a viadalon, mert annyira éhes lettem a sikerre, és annyira élvezem ezt a versenyt, hogy most már az ezüst replikára pályázom. A kö vetkezőkben Rosivall Ágoston versenyzése kerül előtérbe a csapatomban, én egy pici szünetet tartok.

Bővebb interjú a napokban várható, szuper képekkel.

Bitti #11

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://donor.blog.hu/api/trackback/id/tr491277971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása