Friss topikok

Donor ( vajon miért?)

Többek észrevételére közlöm az oldalnak Dodorhoz semmi köze csak a nevünk hasonló független attól hogy ismerjük egymást.Még a motorján sem ültem mielött bárki hatalmas összefonódásokat sejtene a háttérben. Továbbiakban valaki szeretne valamit megtalál privátban a lovasiandras@hotmail.com címre küldött levelével. A híreket nem mindet én írom viszont igyekszem a nap legérdekesebb híreit válogatni amik esetleg érdekelhetik a jelenlegi napi "kemény" 150 fő érdeklődőt.

2009.07.02. 14:06 A DONOR (törölt)

TANULJ MOTOROZNI- nem ciki max életben maradsz

 
MotorShow1 Street 1-2. szintű képzés

A MotorShow1 motoros magazin 2008-ban elindította a MotorShow1 Street képzés sorozatát, amelynek célja az utcai motorosok képességeinek javítása és egyben az utcai balesetek számának csökkentése. A Street képzéssorozat 3 szintből áll. Az első és a második szint az alapvető motorkezeléssel foglalkozik. A harmadik szint teljesen egyedülálló az országban, csupa olyan szituáció és gyakorlat, amivel a motorosok az utcán találkozhatnak, főleg akkor, ha nem tartják be a sebességkorlátozást. Erre az emelt szintre kizárólag az első 2 szintet megfelelően teljesítő motorosok juthatnak el. Ennek elbírálását a MotorShow1 Street oktatója Fiedor Ferenc végzi.

Az oktató: Fiedor Ferenc


Feri 2002 óta foglalkozik oktatással. Jelenleg a Magyar Rendőrség hivatalos motoros kiképzője és vizsgáztatója. Tudását angol és német vezetéstechnikai tréningeken szerezte. Az utcai motoros rendőrök tőle kapják azt a tudást, amit számtalanszor láthatunk bemutatókon, vagy akár a hétköznapi közúti közlekedés alkalmával. A MotorShow1 Street hivatásos képzője utcai motoros is egyben, ami képzésünk egyik alapköve. Az utcai motorosok problémáival, kihívásaival mi is könnyedén azonosulunk, mivel mi is az utcai motorosok táborához tartozunk.


MotorShow1 Street Képzés - 1-2. szint


Az első 2 szintet megfelelően teljesítőket Fiedor kiképző tovább engedi az emelt 3. szintre, ahol csupa olyan nagy tempós gyakorlatot végezhetsz el, amellyel bármikor találkozhatsz hétköznapi motorozásaid során. A napi programban egy extrém bemutató is szerepel, 250-300-as tempóval mutatunk be féktávokat.

Az első nap első gyakorlata már különleges. Olyan pozíciókban kell végrehajtanunk gyakorlatokat, amelyeket soha nem alkalmaznánk motorozásunk közben. Az egész napos program laza, jó hangulatban zajlik. Minden gyakorlat elvégzése után Feri azonnal konzultál a gyakorlatot elvégzővel, hogy mi is az a technikai trükk, amivel tökéletesebben és magabiztosabban terelgetheti a gépet. A résztvevők teljesen megbíznak az oktatóban, mindez annak a kis nap eleji bemutatónak köszönhető, amivel a kölyökképű, ámde mégis tapasztalt róka prezentálja az évek óta nemzetközi tréningeken összeszedett tudását.

Az oktatás felénél tartunk egy ebédszünetet, ahol természetesen előjönnek az eddigi motoros élmények, sorban hangzanak el jobbnál jobb motoros sztorik. A MotorShow1 Street képzés 100%-ban motorozásból áll, nálunk tanteremben ücsörgés nincs, hiszen tudjuk, motorozni megtanulni csak motoron lehet. A nap végén kerül sor az egyéni értékelésre. Minden résztvevő őszinte véleményt kap az egész napos motorozásáról és a felmért tudási szintjéről. Nálunk nincs marketing duma, nem minden szép és jó, mert a résztvevők épp ezért jöttek el, hogy az addig rejtett hiányosságaikra fény derüljön.

MotorShow1 Street  - 1. szintű képzés díja: 20.000 Ft + áfa

MotorShow1 Street  - 2. szintű képzés díja: 20.000 Ft + áfa

MotorShow1 Street  - 1-2. szintű képzés díja együtt: 30.000 Ft + áfa!

További info: tv@motorshow1.hu vagy Fiedor Ferenc oktató - telefon: 70-324-3307




MotorShow1 Street 3. (emelt) szint képzés

A helyszín egy reptér. Az 1 km-es szakaszon biztonsággal végezhetőek a MotorShow1 Street képzés III. szintű, nagy tempós gyakorlatai. Az első 2 szinten kiválasztott motorosok mindenféle kategóriát képviselnek, van aki 1000-es sporttal, van aki 600-as sporttúrával, és olyan is akad, aki naked-túrával érkezett. A korosztály is különböző, a húszas éveikben járók mellett van aki az 5. x-et karcolja. Van aki friss jogsis és olyan is, aki már hosszú évek óta nyeregben ül. Egy dologban viszont mindenki hasonlít a másikra, a motorozás az élményszerzésről szól. Ha nem is mindig, de bizony mindenkivel előfordul, hogy feljebb kúszik az a sebesség mutató annál, mint ami a nagy könyvben meg van írva. A MotorShow1 Street 3. emelt szintje azért jött létre, mert szeretnénk segíteni az utcai motorosoknak abban, hogy ha az élményszerzés közben bajba kerülnek, abból a lehető legnagyobb biztonságban ki is tudjanak mászni. A nagy tempós akadálykerülések és sávváltások, a menekülő utak keresése, vagy éppen a 100-200km/h óra közötti vészfékezések minél tökéletesebb elsajátítása akár életet is menthet.

MotorShow1 Street Képzés - 3. szint


A tuningolt Suzuki GSX-R 1000-es 6. fokozatban teljesen kiforgatva alulról súrolja a 300km/h-s sebességet. A gyorsítási szakasz legalább másfél kilométer, ennyi idő alatt lazán eléri a végsebességet. A feladat alapban sem egyszerű, a körülményeknek ideálisnak kell lenniük. Előny, hogy nem fúj oldalszél és az aszfalt minősége is kiváló. A résztvevőknek szeretnénk megmutatni, hogy ha egy motoros tisztában van vele, hogy mire képes a motorja, akkor akár extrém helyzetekben is magabiztosan tudja azt használni. Épp ezért a 300 km/h-s tempóról történő vészfékezés bemutatóját megnehezítettük. A kifutópálya végétől 300 métert mértünk ki, ekkora távolság áll rendelkezésre, hogy a motor megálljon. Ennél a tempónál az ezres sportgép körülbelül 80 métert tesz meg másodpercenként, tehát fék nélkül 3,5 mp alatt tenné meg a kijelölt féktávot.

Kérdéseidet a tv@motorshow1.hu email címre várjuk. Mindenkinek élményekben gazdag motorozást kívánunk!

A bemutatott gyakorlatok tempója nem felel meg a KRESZ-ben előírtaknak. Utcán kipróbálva súlyos sérüléseket vagy életveszélyt okozhatnak!

További info: tv@motorshow1.hu vagy Fiedor Ferenc oktató - telefon: 70-324-3307

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://donor.blog.hu/api/trackback/id/tr391222170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása