Friss topikok

Donor ( vajon miért?)

Többek észrevételére közlöm az oldalnak Dodorhoz semmi köze csak a nevünk hasonló független attól hogy ismerjük egymást.Még a motorján sem ültem mielött bárki hatalmas összefonódásokat sejtene a háttérben. Továbbiakban valaki szeretne valamit megtalál privátban a lovasiandras@hotmail.com címre küldött levelével. A híreket nem mindet én írom viszont igyekszem a nap legérdekesebb híreit válogatni amik esetleg érdekelhetik a jelenlegi napi "kemény" 150 fő érdeklődőt.

2009.07.12. 23:22 A DONOR (törölt)

Motoros felvonulás

Motoros felvonulás az Emlékezés napján

Időpont: 2009. augusztus 8.
Helyszín: Budapest

Motoros felvonulással emlékeznek a Műegyetem kigyulladt lőterének oltásánál 2006. augusztus 8-án hősi halált halt három tűzoltóra.

Gyülekező: 17.30-18.30-ig a Citadellán.

Útvonal: Citadella - Hegyalja út - Mészáros u. - Kosciuszko Tádé u. (Roham 2 állomáshelye) - Alkotás u. - Villányi út – Tas vezér u. (Újbudai Tűzőrség) - Bocskai út - Október 23. u. - Irinyi József u. - Műegyetem rakpart (Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem K épülete).

A Roham 2 állomáshelyén, az Újbudai Tűzőrségnél és a Műegyetem K épületénél a résztvevők elhelyezik a megemlékezés virágait, mécseseket gyújtanak.

Részvétel előzetes jelzése:

Kovács Péter (Roham 1 "C" szolgálati csoport)
Tel.: (70) 334-8197
E-mail: lilibarni@freemail.hu

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://donor.blog.hu/api/trackback/id/tr51242665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása